Zasady korzystania i przebywania w kręgielni określa Regulamin Kręgielni Sky Bowling.
Zachęcamy do zapoznania się z jego treścią: >>> REGULAMIN <<<
Zasady korzystania i przebywania w kręgielni określa Regulamin Kręgielni Sky Bowling.
Zachęcamy do zapoznania się z jego treścią: >>> REGULAMIN <<<
Rekomendujemy skorzystanie z kalkulatora rezerwacji, który pozwoli Ci poznać koszty rezerwacji i złożyć kompletne zapytanie rezerwacyjne.
W zależności od charakteru imprezy, jaką chciałbyś zorganizować, wybierz właściwy kalkulator:
– Kalkulator imprez dla firm
– Kalkulator imprez dla przyjaciół
– Kalkulator imprez dla dzieci
Rezerwacji możesz dokonać również:
– telefonicznie, dzwoniąc na numer 71 71 28 222 lub 71 71 28 333;
– online, korzystając z tej strony (dla pojedynczych rezerwacji 1 toru na 1 godzinę)
Pamiętaj, że Twoja rezerwacja będzie aktywna dopiero wtedy, gdy otrzymasz od nas mailowe potwierdzenie (nie dotyczy rezerwacji składanych telefonicznie). Dokładamy starań, aby czas reakcji nie był dłuższy, niż 12h.
Nie pobieramy opłat za złożenie rezerwacji.
W przypadku rezerwacji powyżej dwóch torów lub jeśli wartość zamówienia przekracza 300 zł, wymagamy umowy rezerwacyjnej w celu potwierdzenia odebrania zamówionych torów. Umowy wysyłane są w potwierdzeniu wstępnej rezerwacji po złożeniu zapytania przez formularz rezerwacyjny.
Aby rezerwacja była kompletna, musi zawierać następujące informacje:
– imię i nazwisko rezerwującego
– dokładna data oraz godzina rozpoczęcia i zakończenia gry
(minimalny czas otwarcia toru to 60 minut, dłuższe rezerwacje przyjmujemy z dokładnością do 1 minuty)
– rodzaj i ilość rezerwowanych torów
(należy pamiętać, że w Sali Głównej przy jednym torze może przebywać do 5 osób, a w Sali Vip do 6 osób)
– numer telefonu kontaktowego
– ewentualne dodatkowe informacje, np. zamówienie przekąsek z Menu Sky Bowling, rezerwacja stolików w Barze Sky Bowling, czy inne ustalenia związane z planowaną imprezą
Rezerwacja nie jest obowiązkowa, jednak daje gwarancję dostępności toru/torów w wybranym przez Ciebie terminie.
Im szybciej, tym lepiej. Pamiętaj, że rezerwacje zapisujemy w naszym systemie zgodnie z kolejnością zgłoszeń, których codziennie przyjmujemy nawet kilkadziesiąt. Dlatego sugerujemy dokonywać rezerwacji z przynajmniej kilkudniowym wyprzedzeniem.
Wystarczy 15 minut przed planowaną godziną rozpoczęcia gry. W tym czasie pracownik recepcji otworzy Twój rachunek na Karcie Gościa Sky Bowling, zapisze imiona graczy i wyda obuwie. W przypadku, gdy nie poinformujesz nas telefonicznie o swoim spóźnieniu, zastrzegamy możliwość anulowania Twojej rezerwacji i udostępnienia zamówionych przez Ciebie torów innym klientom. Nastąpi to jednak nie wcześniej, jak 5 minut po czasie, w którym powinieneś rozpocząć grę (obowiązuje czas odmierzany przez nasz system).
W przypadku dokonania rezerwacji z wyprzedzeniem min. 3-dniowym i nieodwołania jej lub niezgłoszenia chęci zmniejszenia ilości torów najpóźniej do godziny 12:00 w dniu poprzedzającym rezerwację, będziesz zobowiązany do zapłaty pełnej ceny za całą rezerwację, zgodnie z obowiązującym cennikiem.
W przypadku dokonania rezerwacji z jednodniowym wyprzedzeniem i nieodwołania jej lub niezgłoszenia chęci zmniejszenia ilości torów najpóźniej na cztery godziny przed rozpoczęciem rezerwacji, będziesz zobowiązany do zapłaty pełnej ceny za całą rezerwację, zgodnie zobowiązującym cennikiem.
Ilość zarezerwowanych torów można zwiększyć bez ograniczeń czasowych, lecz pod warunkiem ich dostępności w wybranym terminie.
Jest to karta magnetyczna, którą otrzymasz w recepcji przed rozpoczęciem gry. W ramach depozytu, pracownik recepcji poprosi Cię o pozostawienie na czas Twojej wizyty dowolnego dokumentu poświadczającego Twoją tożsamość. Karta stanowi klucz do Twojego rachunku, na którym zapiszemy kwotę za zadeklarowany czas wynajęcia torów (zgodnie z aktualnym cennikiem), jak i wszystkie zamówienia złożone u kelnerek lub w barze. Rozliczenie całego rachunku nastąpi w recepcji dopiero po zakończeniu gry. Dzięki takiemu rozwiązaniu czas, jaki straciłbyś na szukanie drobnych przy rozliczaniu każdego zamówienia, będziesz mógł poświecić na zaliczenie kolejnego strike’a! Domyślnie wydawana jest jedna karta dla grupy gości wspólnie korzystających z torów. Na życzenie, pracownik recepcji wyda więcej kart przed rozpoczęciem gry lub podzieli rozliczany rachunek.
Tak, pamiętaj jednak, że w takim przypadku będziesz zobowiązany do uiszczenia opłaty za zadeklarowany wcześniej czas i ilość wynajętych torów.
Jeśli przewidujesz spóźnienie, powiadom nas o tym telefonicznie.
Wówczas przesuniemy Twoją rezerwację lub, gdy nie będzie to możliwe, tor będzie czekał na Ciebie w umówionych wcześniej godzinach, lecz czas gry ulegnie skróceniu o ilość minut spóźnienia.
W przeciwnym razie Twoja rezerwacja przepadnie i tor może zostać odsprzedany.
Oczywiście! Na wszystkie oferowane przez nas usługi i towary wystawimy fakturę VAT.
O chęci otrzymania faktury należy powiadomić obsługę PRZED WYSTAWIENIEM PARAGONU FISKALNEGO, podając jednocześnie numer NIP.
Na podstawie art. 106b ust. 5 Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U.2020.106 t.j. z dnia 2020.01.23),
Kręgielnia nie wystawia faktur VAT do paragonów niezawierających numeru NIP.