ceny od 35zł/h
Lunch w Sky Bowling
Bowlingowe Wigilie Firmowe
Imprezy dla firm
Imprezy z przyjaciółmi
Imprezy dla dzieci
Skrócony czas pracy 22.10.2017

1. Jak mogę zarezerwować tor w Sky Bowling?

Rekomendujemy skorzystanie z kalkulatora rezerwacji, który pozwoli Ci poznać koszty rezerwacji i złożyć kompletne zapytanie rezerwacyjne.

W zależności od charakteru imprezy, jaką chciałbyś zorganizować, wybierz właściwy kalkulator:

Kalkulator imprez dla firm
Kalkulator imprez dla przyjaciół
Kalkulator imprez dla dzieci

Rezerwacji możesz dokonać również:
– telefonicznie, dzwoniąc na numer 71 71 28 222 lub 71 71 28 333;
– mailowo, pisząc na adres kontakt@skybowling.pl;
– online, korzystając z tej strony (dla pojedynczych rezerwacji 1 toru na 1 godzinę)

Pamiętaj, że Twoja rezerwacja będzie aktywna dopiero wtedy, gdy otrzymasz od nas mailowe potwierdzenie (nie dotyczy rezerwacji składanych telefonicznie). Dokładamy starań, aby czas reakcji nie był dłuższy, niż 12h.

Nie pobieramy opłat za złożenie rezerwacji.

2. Jakie informacje muszę podać, składając rezerwację?

Aby rezerwacja była kompletna, musi zawierać następujące informacje:
– imię i nazwisko rezerwującego
– dokładna data oraz godzina rozpoczęcia i zakończenia gry
(minimalny czas otwarcia toru to 60 minut, dłuższe rezerwacje przyjmujemy z dokładnością do 1 minuty)
– rodzaj i ilość rezerwowanych torów
(należy pamiętać, że w Sali Głównej przy jednym torze może przebywać do 5 osób, a w Sali Vip do 6 osób)
– numer telefonu kontaktowego
– ewentualne dodatkowe informacje, np. zamówienie przekąsek z Menu Sky Bowling, rezerwacja stolików w Barze Sky Bowling, czy inne ustalenia związane z planowaną imprezą

3. Czy rezerwacja jest obowiązkowa?

Rezerwacja nie jest obowiązkowa, jednak daje gwarancję dostępności toru/torów w wybranym przez Ciebie terminie.

4. Planuję wizytę w kręgielni w przyszłym tygodniu. Do kiedy muszę złożyć rezerwację?

Im szybciej, tym lepiej. Pamiętaj, że rezerwacje zapisujemy w naszym systemie zgodnie z kolejnością zgłoszeń, których codziennie przyjmujemy nawet kilkadziesiąt. Dlatego sugerujemy dokonywać rezerwacji z przynajmniej kilkudniowym wyprzedzeniem.

5. Z jakim wyprzedzeniem należy odebrać rezerwację?

Wystarczy 15 minut przed planowaną godziną rozpoczęcia gry. W tym czasie pracownik recepcji otworzy Twój rachunek na Karcie Gościa Sky Bowling, zapisze imiona graczy i wyda obuwie. W przypadku, gdy nie poinformujesz nas telefonicznie o swoim spóźnieniu, zastrzegamy możliwość anulowania Twojej rezerwacji i udostępnienia zamówionych przez Ciebie torów innym klientom. Nastąpi to jednak nie wcześniej, jak 5 minut po czasie, w którym powinieneś rozpocząć grę (obowiązuje czas odmierzany przez nasz system).

6. Czy mogę zrezygnować z rezerwacji lub zmienić ilość zarezerwowanych torów?

W przypadku dokonania rezerwacji z wyprzedzeniem min. 3-dniowym i nieodwołania jej lub niezgłoszenia chęci zmniejszenia ilości torów najpóźniej do godziny 12:00 w dniu poprzedzającym rezerwację, będziesz zobowiązany do zapłaty pełnej ceny za całą rezerwację, zgodnie z obowiązującym cennikiem.
W przypadku dokonania rezerwacji z jednodniowym wyprzedzeniem i nieodwołania jej lub niezgłoszenia chęci zmniejszenia ilości torów najpóźniej na cztery godziny przed rozpoczęciem rezerwacji, będziesz zobowiązany do zapłaty pełnej ceny za całą rezerwację, zgodnie zobowiązującym cennikiem.
Ilość zarezerwowanych torów można zwiększyć bez ograniczeń czasowych, lecz pod warunkiem ich dostępności w wybranym terminie.

7. Co to jest Karta Gościa Sky Bowling?

Jest to karta magnetyczna, którą otrzymasz w recepcji przed rozpoczęciem gry. W ramach depozytu, pracownik recepcji poprosi Cię o pozostawienie na czas Twojej wizyty dowolnego dokumentu poświadczającego Twoją tożsamość. Karta stanowi klucz do Twojego rachunku, na którym zapiszemy kwotę za zadeklarowany czas wynajęcia torów (zgodnie z aktualnym cennikiem), jak i wszystkie zamówienia złożone u kelnerek lub w barze. Rozliczenie całego rachunku nastąpi w recepcji dopiero po zakończeniu gry. Dzięki takiemu rozwiązaniu czas, jaki straciłbyś na szukanie drobnych przy rozliczaniu każdego zamówienia, będziesz mógł poświecić na zaliczenie kolejnego strike’a! Domyślnie wydawana jest jedna karta dla grupy gości wspólnie korzystających z torów. Na życzenie, pracownik recepcji wyda więcej kart przed rozpoczęciem gry lub podzieli rozliczany rachunek.

8. Czy mogę zrezygnować z gry lub odwołać część z zajętych torów przed końcem wykupionego czasu?

Tak, pamiętaj jednak, że w takim przypadku będziesz zobowiązany do uiszczenia opłaty za zadeklarowany wcześniej czas i ilość wynajętych torów.

9. Co się stanie, gdy spóźnię się na swoją rezerwację